Najważniejsze informacje organizacyjne Forum Gospodarczego TIME
Rejestracja uczestników i dostępność miejsc
Każdy Partner ma określoną w umowie pulę zaproszeń. Rejestracja uczestników Forum powinna zostać dokonana do końca lutego, ze względu na ograniczoną liczbę miejsc.
Podczas zgłoszenia należy określić, czy uczestnik weźmie udział w spotkaniu networkingowym, które odbędzie się w restauracji STIXX.
Wszyscy uczestnicy muszą dokonać rejestracji online do 28 lutego 2025 roku na stronie fgtime.pl.
Sceny i transmisja online
Podczas Forum obrady będą prowadzone jednocześnie na sześciu scenach. Jedna z nich (Scena 4) będzie pełniła funkcję studia, z którego zostanie prowadzona transmisja na żywo.
Relacja będzie dostępna zarówno na stronie Forum, jak i na portalach partnerów medialnych.
Organizacja wydarzenia i udogodnienia językowe
Forum odbędzie się stacjonarnie w hotelu Hilton Centrum przy ul. Grzybowskiej.
Sceny 1, 2 i 3 będą miały zapewnione tłumaczenie symultaniczne z języka angielskiego na polski i odwrotnie, co ułatwi dostęp do prelekcji międzynarodowych gości.
Stoiska partnerów i kwestie techniczne
Partnerzy, którzy posiadają w umowie możliwość budowy stoiska, mogą rozpocząć montaż 9 marca 2025 roku w godzinach 9:00 – 18:00.
Demontaż stoisk odbędzie się po zakończeniu Forum, od 17:30 do 20:00.
W przypadku potrzeby dedykowanego łącza internetowego lub innych kwestii technicznych, zgłoszenia należy przesłać do 26 lutego 2025 roku.
Emisja spotów reklamowych
Partnerzy posiadający w umowie możliwość emisji spotów reklamowych muszą dostarczyć gotowe materiały do 28 lutego 2025 roku.
Spoty o długości do 30 sekund i rozdzielczości Full HD (1920×1080) zostaną wyemitowane w przerwach Forum oraz w transmisji online.
Rejestracja prelegentów
Wszyscy prelegenci zobowiązani są do rejestracji na stronie fgtime.pl, wybierając opcję prelegent.
Rejestracja jest niezbędna dla zapewnienia dostępu do wydarzenia i organizacji wystąpień.
Promocja w mediach społecznościowych
Zachęca się wszystkich uczestników i partnerów do zamieszczenia informacji o swoim udziale w Forum na swoich kanałach social media.
Prelegenci otrzymają dedykowane banery promocyjne, a w przypadku potrzeby dostosowania ich do indywidualnych wymagań, proszeni są o kontakt z organizatorem.
Program Forum i wizualizacja logotypów
Aktualny program Forum jest dostępny na stronie fgtime.pl i będzie aktualizowany w miarę potwierdzania uczestników.
Logotypy partnerów zostaną wyświetlone na diodowych ekranach w sali konferencyjnej.